Doprava a platba

 

Balíčky zasíláme standardně do 48 hodin přes Zásilkovnu nebo Packeta (SK) a to:

 

a) na výdejní místa ČR za 79,-Kč

b) na adresu kupujícího v ČR za 99,-Kč

c) Slovensko na výdejní místo 89,- Kč.

d) Slovensko na adresu 149,- Kč

 

Příplatky k základní dopravě: dobírka + 34,-

 

Pro platbu používáme zabezpečenou platební bránu PayU, která podporuje:

 

1) online rychlý převod (přes bankovní tlačítka)

2) bankovním převodem klasickým

3) platba kartou (kreditní/debetní)

4) Apple Pay

5) Google Pay

6) Twisto Pay

7) mobilní platba

 

Zboží standardně dodáváme v rámci České a Slovenské republiky

 

Platba v CZK (Fio banka a. s.)

 

Číslo účtu: 2002451461/2010

Variabilní symbol: číslo objednávky

 

IBAN: CZ40 2010 0000 0020 0245 1461

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Nepřijímáme platby v hotovosti. 

 

Pokud platba nebude uhrazena do 3 dnů ode dne vytvoření objednávky, má prodávající dle obchodních podmínek právo objednávku stornovat. Výjimku lze zajistit předchozí domluvou. 

 

Podrobné informace naleznete v Obchodní podmínkách.

 

Řešení nepřevzaté objednávky kupujícím

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

Při nevyzvednutí zásilky kupujícím, nenese provozovatel e-shopu odpovědnost za nedoručení. Dotazy ohledně doručení směřujte k dopravci.

 

Zásilky v případě nedoručení znovu neodesíláme a objednávku stornujeme.

V případě nepřevzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky, vznikne prodávajícímu škoda na poštovném, balném a dalších administrativních úkonech. Poštovné bude odečteno a částka za stornovanou objednávku bude vrácena v plné výši pouze za zboží (bez poštovného).

 

Opětovné zaslaní nedoručené zásilky je možné po domluvě. Kupující je však povinen uhradit náklady spojené s novým doručením před opětovným zasláním zásilky.

 

Pokud se nepřevzetí opakuje, může prodávající odmítnout přijetí nové objednávky kupujícím.