Doprava a platba
Doprava a platba
Balíčky zasíláme standardně do 48 hodin přes Zásilkovnu nebo Packeta (SK) a to:
a) na výdejní místa ČR za 79,-Kč
b) na adresu kupujícího v ČR za 99,-Kč
c) Slovensko na výdejní místo 89,- Kč.
d) Slovensko na adresu 149,- Kč
Příplatky k základní dopravě: dobírka + 34,-
Pro platbu používáme zabezpečenou platební bránu PayU, která podporuje:
1) online rychlý převod (přes bankovní tlačítka)
2) bankovním převodem klasickým
3) platba kartou (kreditní/debetní)
4) Apple Pay
5) Google Pay
6) Twisto Pay
7) mobilní platba
Zboží standardně dodáváme v rámci České a Slovenské republiky
Platba v CZK (Fio banka a. s.)
Číslo účtu: 2002451461/2010
Variabilní symbol: číslo objednávky
IBAN: CZ40 2010 0000 0020 0245 1461
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Nepřijímáme platby v hotovosti.
Pokud platba nebude uhrazena do 3 dnů ode dne vytvoření objednávky, má prodávající dle obchodních podmínek právo objednávku stornovat. Výjimku lze zajistit předchozí domluvou.
Podrobné informace naleznete v Obchodní podmínkách.
Řešení nepřevzaté objednávky kupujícím
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
Při nevyzvednutí zásilky kupujícím, nenese provozovatel e-shopu odpovědnost za nedoručení. Dotazy ohledně doručení směřujte k dopravci.
Zásilky v případě nedoručení znovu neodesíláme a objednávku stornujeme.
V případě nepřevzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky, vznikne prodávajícímu škoda na poštovném, balném a dalších administrativních úkonech. Poštovné bude odečteno a částka za stornovanou objednávku bude vrácena v plné výši pouze za zboží (bez poštovného).
Opětovné zaslaní nedoručené zásilky je možné po domluvě. Kupující je však povinen uhradit náklady spojené s novým doručením před opětovným zasláním zásilky.
Pokud se nepřevzetí opakuje, může prodávající odmítnout přijetí nové objednávky kupujícím.